Customer Strategies

 

Budowanie relacji z otoczeniem w celu osiągnięcia wzrostu

Firmy odnoszące sukces rozumieją rolę relacji z ich kluczowymi interesariuszami: poczynając od klientów i pracowników, kończąc na partnerach biznesowych, liderach opinii czy opinii publicznej. Potrafią także wpływać na swoje otoczenie biznesowe.

tns-trim-customer-relationship-assessment-banner_0

TNS to wiodąca światowa agencja oferująca badania z zakresu stakeholder management, posiadająca największą w branży badawczej bazę benchmarków pozwalającą na dokonywanie różnorodnych porównań. Dzięki naszemu zespołowi ponad 400 ekspertów w ponad 80 krajach możemy mierzyć i monitorować każdą z relacji o kluczowym znaczeniu dla działalności naszych Klientów i wspierać zarządzanie tymi relacjami. Formułujemy klarowne, zindywidualizowane i praktyczne rekomendacje, które stanowią odpowiedź na potrzeby firm będących naszymi Klientami.

Z naszej oferty rozwiązań TRI*M korzysta ponad połowa przedsiębiorstw zakwalifikowanych do rankingu Fortune Top 100. Portfolio TRI*M to rozwiązania o sprawdzonej skuteczności – pozwalają osiągać korzystną zmianę wartości kluczowych wskaźników, takich jak wartość klienta, poziom przychodów czy wskaźnik utraty klientów. Dzięki narzędziom TRI*M  nasi Klienci mogą skutecznie osiągać wzrost.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi narzędziami z działu Stakeholder Management:

  • TRI*M Customer Experience – tworzenie strategii wzrostu ukierunkowanej na klienta
  • TRI*M High Performance Organisation (HiPO) – tworzenie efektywnej organizacji
  • TRI*M Corporate Reputation – Budowanie niematerialnych aktywów firmy
  • TRI*M Product Experience – Spełnianie obietnic składanych przez markę